PCWARE :: Jótállás és szerviz


Jótállás és szerviz

(Utoljára frissítve: 2015. Január)

A PCWARE jogosult jelen információkat bármikor módosítani. Tanácsoljuk, hogy ezt az oldalt időről időre látogassa meg, hogy megismerje az aktuális információkat. Jelen információk egyes elemei a Webhely adott oldalain közzétett helyi szabályozás értelmében érvényüket veszíthetik.

Jótállási idő

A jótállási idő termékenként változhat, általában 1 év. A jótállás időtartama a gyártótól, illetve a termék garanciáját meghosszabbító termékek megvásárlásától függően elérheti az 5 évet is. A termékek alapgaranciája a Jótállási jegyen és a termék leíró oldalon van feltüntetve.

Javítás márkaszervizben

A garanciális problémák kezeléséhez elegendő a terméket elvinnie a Jótállási jegyen megadott márkaszervizbe.

Javítás TECH2U-nál

Ha a termék nem rendelkezik az adott országban márkaszervizzel, akkor a garanciális szervizelést TECH2U vállalja. A termék javításához elegendő a meghibásodott terméket és azon kiegészítőit visszaküldeni, melyek a hibában közvetlenül érintettek. Garanciális hiba miatt történő visszaküldés esetén, a postaköltség és a visszaküldéssel járó kockázatok a Vásárlót terhelik.

A visszaküldött termékek szervizelését TECH2U a gyártón keresztül vállalja. Bármilyen jellegű legyen a probléma, a visszaküldésnél csatolnia kell a jótállási jegyet és a számla másolatát is. A termék kizárólag az elektronikus „Visszaszállítás (RMA)” folyamat végrehajtását követően küldhető vissza. A Visszaszállítás (RMA) folyamat végrehajtása elengedhetetlen, e nélkül a termék visszaküldését nem tudjuk figyelemben venni. A termékek visszaküldése kizárólag postai vagy más futár szolgáltatói úton lehetséges, személyesen elhozott csomagokat nem áll módunkban átvenni TECH2U székhelyén.

Korlátozások

A szavatosság és jótállás nem vonatkozik, vagy csak részben vonatkozik a terméken külső károkozásból bekövetkezett kár (például baleset, nyomódás, égés, áramingadozás), továbbá a gyártói speciális előírásoknak nem megfelelő használat vagy üzembe helyezés vagy a készülék helytelen, káros körülmények közötti tárolása esetén, kereskedelmi célra való felhasználás esetén, illetve a termékkel nem kompatibilis perifériák, kiegészítő tartozékok illetve fogyasztási cikkek használatából eredendő károk esetén. A gyártói garancia rendszerint nem vonatkozik egyes cikkek cseréjére (akkumulátor), kiegészítők (tápellátó kábel, stb.). TECH2U nem vállalja a felelősséget, amennyiben a gyártó elutasítja a garanciális szervizelést, nem garanciális hibára való hivatkozással. Amennyiben a szervizelés elutasításra kerül, a gyártó adhat javítási árajánlatot. Amennyiben Vásárló nem fogadja el ezt az árajánlatot, az erre vonatkozó adminisztrációs költségeket a gyártó felé meg kell térítenie. Amennyiben Vásárló elfogadja az árajánlatot, TECH2U számlájára kell átutalnia az árajánlatnak megfelelő összeget.

TECH2U termékek szervizelése

A TECH2U saját gyártású IRIS™, PCWARE™ márkajelzésű, saját összeszerelésű PCWARE OpenSys™ jelölésű és más, TECH2U jótállási jeggyel ellátott termékek szervizelése a TECH2U-nál, szerviz partnereinél, a TECH2U szolgáltató pontokon történik. A garanciális és garanciális időn túli problémák kezeléséhez, elegendő elvinnie egy szerviz ponthoz a terméket. Az ügyintézés elkezdése előtt - a felesleges késedelmek elkerülése miatt - telefonon vagy e-mailben egyeztessen a szerviz partnerrel.

A TECH2U saját gyártású illetve összeszerelésű számítógépeire és tároló rendszereire vonatkozó garanciális feltételek a TECH2U termékek jótállási feltétele oldalon olvasható.


Bővebb információért keresse a PCWARE vevőszolgálatot.
LiveZilla Live Chat Software