PCWARE :: TECH2U termékek jótállási feltétele
TECH2U termékek jótállási feltétele
(Utoljára frissítve: 2012. január) A PCWARE jogosult jelen információkat bármikor módosítani. Tanácsoljuk, hogy ezt az oldalt időről időre látogassa meg, hogy megismerje az aktuális információkat. Jelen információk egyes elemei a Webhely adott oldalain közzétett helyi szabályozás értelmében érvényüket veszíthetik. A TECH2U korlátozott jótállása hardver termékekreÁltalános feltételekA Vásárló olyan törvényes igényeket is támaszthat, amelyeket az itt közölt garancia feltételek nem korlátoznak. A garancia alapján nem érvényesíthetők az itt ismertetettől eltérő, vagy azokon túlmenő igények. A gyártói garancia mellett létezhetnek a TECH2U termékeket forgalmazó harmadik fél által vállalt egyéb garanciák is, amelyeket kizárólag velük szemben lehet érvényesíteni. A TECH2U termékek mellé, felár ellenében olyan szolgáltatások is megrendelhetők, amelyekkel kibővíthető a garancia hatóköre és időtartama.A Korlátozott jótállás a TECH2U Kft. és hivatalos viszonteladói által értékesített vagy bérbe adott saját gyártású IRIS™, PCWARE™ márkajelzésű és saját összeszerelésű PCWARE OpenSys™ jelölésű hardvertermékeire érvényes. A „hardvertermék” kifejezés kizárólag a hardverösszetevőkre és a szükséges belső vezérlőprogramokra vonatkozik, szoftveralkalmazásokra és egyéb szoftverekre, valamint a nem a TECH2U-tól származó termékekre nem. A TECH2U jótállást vállal arra, hogy a tőle megvásárolt vagy bérbe vett TECH2U gyártmányú illetve összeszerelésű hardvertermék szokásos igénybevétel mellett anyagában és megmunkálásában egyaránt hibamentes marad a Korlátozott jótállás érvényességi időtartama alatt. A korlátozott jótállási időszak a TECH2U-tól való vásárlás vagy bérbevétel időpontjától kezdődik. A vásárlás, illetve bérbevétel dátumával ellátott számla vagy átvételi elismervény egyben a vásárlás, illetve bérbevétel dátumának bizonyítéka is. Amennyiben a TECH2U hardvertermék a Korlátozott jótállás érvényességi ideje alatt javításra szorul, a hardverjótállási szolgáltatás az e dokumentumban ismertetett feltételek értelmében vehető igénybe. A TECH2U hardvertermékeit olyan termékekre cserélheti ki, illetve olyan alkatrészeket használhat a javítás során, amelyek (a) megegyeznek a javítandó vagy cserélendő termékkel, illetve alkatrésszel és – amennyiben esetleg már használtak –, az újéval azonos teljesítményűek és megbízhatóságúak, illetve (b) már nem gyártott termék esetén működési szempontból az eredetivel egyenértékűek. A TECH2U jótállást vállal arra, hogy a cserealkatrészek anyagukban és megmunkálásukban egyaránt hibamentesek maradnak annak a TECH2U hardverterméknek a Korlátozott jótállási időtartamáig, amelyben az alkatrészt kicserélték vagy beépítették. A Korlátozott jótállás ideje alatt a TECH2U – saját megítélése szerint – vállalja a meghibásodott alkatrészek javítását vagy cseréjét. A Korlátozott jótállás értelmében az eltávolított alkatrészek vagy hardvertermékek a TECH2U tulajdonába kerülnek.és azokat a Vásárlónak adott esetben meg kell őriznie. Ha az ilyen alkatrészeket kérésre nem lehet kiszolgáltatni TECH2U-nak, TECH2U jogosult leszámlázni az alkatrésznek megfelelő összeget. Amennyiben valamely TECH2U termékbe garancia esetén eredeti TECH2U alkatrészeket építenek be, azokra csak a megjavított készülék garanciaidejéből hátralévő időre érvényes a garancia. Abban az esetben, ha a TECH2U terméknél visszatérő meghibásodások fordulnának elő, a TECH2U saját szabad belátása szerint dönthet, hogy (a) egy általa kiválasztott, az eredetivel azonos típusú vagy az eredeti termékét elérő teljesítményű csereterméket biztosít, vagy pedig (b) visszatéríti a megvásárolt termék árát, illetve a bérbe vett termék (kamat nélküli) bérleti díját. A hibás termékekkel kapcsolatban ez az egyetlen lehetséges jogorvoslat. Kizáró okokA TECH2U NEM SZAVATOLJA A TERMÉK ZAVARTALAN ÉS HIBAMENTES MŰKÖDÉSÉT. A TECH2U ELHÁRÍTJA A FELELŐSSÉGET A TECH2U HARDVERTERMÉKRE VONATKOZÓ HASZNÁLATI UTASÍTÁSOK BE NEM TARTÁSÁBÓL EREDŐ KÁROKÉRT.
A felelősség korlátozásaHA A TECH2U HARDVERTERMÉK MŰKÖDÉSE NEM FELEL MEG A JÓTÁLLÁSBAN LEÍRTAKNAK, A TECH2U JELEN KORLÁTOZOTT JÓTÁLLÁS ÉRTELMÉBEN VETT MAXIMÁLIS KÖTELEZETTSÉGE KIFEJEZETTEN A VÁSÁRLÓ ÁLTAL A TERMÉKÉRT KIFIZETETT ÁRRA, ILLETVE AMENNYIBEN AZ A KISEBB ÖSSZEG, A RENDELTETÉSSZERŰ HASZNÁLAT SORÁN MEGHIBÁSODOTT HARDVERALKATRÉSZEK JAVÍTÁSI VAGY CSEREKÖLTSÉGÉRE KORLÁTOZÓDIK. A FENTIEK KIVÉTELÉVEL A TECH2U NEM VÁLLAL FELELŐSSÉGET SEMMILYEN, A TERMÉK VAGY A TERMÉK MŰKÖDÉSKÉPTELENSÉGE ÁLTAL OKOZOTT KÁRÉRT, IDEÉRTVE A BEVÉTEL- VAGY MEGTAKARÍTÁSKIESÉST, AZ ÜZLETI TEVÉKENYSÉG FÉLBESZAKADÁSÁT, AZ ADATVESZTÉST, AZ ÁRBEVÉTELKIESÉST, A HASZNÁLHATATLANSÁGBÓL EREDŐ KÁROKAT VAGY BÁRMELY KÜLÖNLEGES, VÉLETLEN VAGY JÁRULÉKOS KÁRBÓL ADÓDÓ KERESKEDELMI VAGY GAZDASÁGI VESZTESÉGET. A TECH2U-T NEM TERHELI FELELŐSSÉG HARMADIK FÉL ÁLTAL, ILLETVE HARMADIK FÉL NEVÉBEN ÖN ÁLTAL TETT KÖVETELÉSEK ÜGYÉBEN SEM. E FELELŐSSÉGKORLÁTOZÁS KÁRTÉRÍTÉSI IGÉNY VAGY A JELEN KORLÁTOZOTT JÓTÁLLÁS ÉRTELMÉBEN KÁROKOZÁSBÓL (IDEÉRTVE A MULASZTÁST ÉS A SZIGORÚAN VETT TERMÉKKÖTELEZETTSÉGET), SZERZŐDÉS BE NEM TARTÁSÁBÓL VAGY EGYÉB OKBÓL TETT KÁRIGÉNY BENYÚJTÁSA ESETÉN ÉRVÉNYES. JELEN FELELŐSSÉGKORLÁTOZÁS NEM MÓDOSÍTHATÓ, ÉS ELTÉRNI SEM LEHET TŐLE. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA ABBAN AZ ESETBEN IS FENNÁLL, HA AZ EMLÍTETT MEGHIBÁSODÁSI LEHETŐSÉGEKRŐL A VEVŐ TÁJÉKOZTATTA A TECH2U-T, ILLETVE HA A MEGHIBÁSODÁS LEHETŐSÉGE ELŐRE LÁTHATÓ VOLT. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA A SZEMÉLYES SÉRÜLÉSEKKEL KAPCSOLATOS KERESETEKRE NEM VONATKOZIK. A KORLÁTOZOTT JÓTÁLLÁS MEGHATÁROZOTT JOGOKAT BIZTOSÍT. EZEN JOGOKON KÍVÜL A VEVŐ AZ ADOTT ÁLLAMTÓL VAGY ORSZÁGTÓL FÜGGŐEN EGYÉB JOGOKKAL IS RENDELKEZHET. A VEVŐRE VONATKOZÓ JOGOKKAL KAPCSOLATBAN TOVÁBBI INFORMÁCIÓT AZ ADOTT ORSZÁG VAGY ÁLLAM VONATKOZÓ JOGSZABÁLYAI TARTALMAZNAK.A vevő kötelezettségeiA korlátozott jótállási időszak alatt a lehető legmagasabb szintű szerviz- és terméktámogatási szolgáltatás nyújtása érdekében a vevő az alábbiakért felelős:
A hardverre vonatkozó jótállási szolgáltatás típusaiAz alábbiakban a megvásárolt TECH2U hardvertermékhez igénybe vehető jótállási szolgáltatásokat tekintheti át. További információt a „Korlátozott jótállási időszak“ című részben talál.Ügyfél általi javításA TECH2U termékek a javítási idő csökkentése és a nagyobb rugalmasság érdekében számos ügyfél által cserélhető alkatrészt tartalmaznak. Ha a hiba megállapítása során a TECH2U úgy találja, hogy a probléma az ügyfél által végzett alkatrészcserével is megoldható, a TECH2U a szükséges alkatrészt közvetlenül az ügyfél címére szállítja. Az ügyfél által cserélhető alkatrészeknek az alábbi két kategóriáját különböztetjük meg: (a) Kötelezően az ügyfél által cserélendő alkatrészek. Ha ezen alkatrészek cseréjére kéri fel a TECH2U-t, a javítási és logisztikai költség Önt terheli; (b) Nem kötelezően az ügyfél által cserélendő alkatrészek. Ezen alkatrészek az ügyfél által is cserélhetők, azonban a TECH2U általi, a termékre vonatkozó jótállási szolgáltatás keretében történő csere sem jár további költségekkel. Ha tanácsadásra van szüksége, hívhatja a TECH2U technikai tanácsadó központját, és egy szakember telefonon nyújt majd segítséget. A TECH2U a cserealkatrészhez mellékelt dokumentációban határozza meg, hogy a hibás alkatrészt vissza kell-e juttatni a TECH2U részére. Abban az esetben, ha a meghibásodott alkatrészt vissza kell küldeni a TECH2U számára, gondoskodnia kell az alkatrész elküldéséről a meghatározott időn belül, mely általában öt (5) munkanap. A meghibásodott alkatrészt a hozzá tartozó dokumentációkkal együtt kell elküldeni a termék csomagolásában. Ha nem küldi vissza a hibás alkatrészt, a TECH2U felszámíthatja a cserealkatrész árát. Az ügyfél általi javítás esetén a TECH2U fizeti az összes szállítási és visszaküldési költséget, és határozza meg az igénybeveendő futár- vagy szállítási szolgáltatót.Csak alkatrészekre vonatkozó jótállási szolgáltatásA TECH2U korlátozott jótállása kizárólag az alkatrészekre vonatkozó jótállási szolgáltatást is tartalmazhat. A csak alkatrészekre vonatkozó jótállási szolgáltatás keretében a TECH2U külön díj felszámolása nélkül nyújt cserealkatrészt. A TECH2U által végzett javítás esetén a javítási és logisztikai költség Önre hárul.Helyszíni jótállási szolgáltatásA TECH2U korlátozott jótállása helyszíni jótállási szolgáltatást is tartalmazhat. A helyszíni jótállási szolgáltatás keretében TECH2U saját megítélése szerint dönt az alábbi javítási módszerek között: (a) Távoli javítás, (b) Ügyfél által végzett alkatrészcserével történő javítás, (c) Helyszíni javítás. Ha TECH2U a helyszíni javítás mellett dönt, a kiszállás – amennyiben TECH2U hardvertermékre vonatkozó jótállási szerződés másként nem rendelkezik – a szokásos munkaidőben fog történni. A munkaidő hétfőtől péntekig, 9–17 óráig tart. Ha az Ön székhelye a szerviz által ellátott szokásos területen kívül esik (50 km), a vállalási idő hosszabb lehet, és a költségek is növekedhetnek. A legközelebbi TECH2U szervizközpont megkereséséhez látogasson el TECH2U webhelyére a következő címen: www.pcware.hu/pages.php?pageid=7. A helyszíni támogatás igénybevételéhez: (a) A TECH2U helyszíni jótállási szervizszolgáltatásának nyújtásakor telephelyén jelen kell lennie az Ön képviselőjének, (b) Amennyiben esetlegesen egészségre ártalmas vagy veszélyes környezetben üzemelteti a TECH2U terméket, erről értesítenie kell a TECH2U-t, (c) Meg kell felelnie az indokolt biztonsági követelményeknek, valamint biztosítania kell a TECH2U szakemberei számára a TECH2U által meghatározott szükséges felszerelés, adatok és rendszerek használatát, illetve az azokhoz való megfelelő szabad és biztonságos hozzáférést a szolgáltatás kellő időben való elvégzéséhez, (d) Meg kell győződnie arról, hogy a gyártói címkék (például a gyári számok) a helyükön vannak, hozzáférhetők és olvashatók, (e) A termék használati feltételeinek és a támogatott konfigurációknak megfelelő környezetet kell fenntartania.Jótállási feltételekA TECH2U hardvertermékre vonatkozó korlátozott jótállási időszak a vásárlás napján kezdődő meghatározott időszak. A vásárlás dátuma a számlán szereplő dátum, kivéve ha a TECH2U vagy a viszonteladó írásban másképp rendelkezik. A garanciális igényét az eredeti vásárlási bizonylat és Jótállási jegy ellenében érvényesítheti, ezért őrizze meg ezeket. A vételi bizonylaton szerepelnie kell legalább a készülék elnevezésének és típus azonosítójának, a Jótállási jegyen a készülék elnevezésének, típus azonosítójának és a készüléket azonosító sorozatszámnak. A garanciaigényeket a hiba megállapítása után haladéktalanul érvényesítenie kell a PCWARE vevőszolgálaton, vagy a PCWARE Szolgáltató pontokon, illetve a forgalmazó partnernél. A szerviz partnerek listáját és elérhetőségét a Jótállási jegy tartalmazza.A vállalási idők a szolgáltatás nyújtásának megkezdésére vonatkozik és a helyi munkanapok és munkaidő szerint értendők. A munkaidő a területi szokásoknak megfelelően más és más lehet. Amennyiben a dokumentumok másképp nem rendelkeznek, a vállalási idő az ügyfél hívásától értetődik, és addig az időpontig tart, amíg TECH2U kölcsönösen elfogadott időpontot határoz meg a szolgáltatás nyújtásának elkezdésére, vagy amíg TECH2U megkezdi a szolgáltatás nyújtást, a távoli diagnosztikát. A vállalási idő megállapítása gazdaságossági szempontok figyelembevételével történik. Ha az Ön székhelye a szervizzel ellátott szokásos területen kívül esik, a vállalási idő hosszabb lehet, és a költségek is növekedhetnek. Az adott helyen érvényes vállalási idővel kapcsolatban a helyi TECH2U szerviz nyújt felvilágosítást. Korlátozott jótállási időszak termékenkéntAz alábbi táblázatban szereplő jótállási szolgáltatás az alapszintű jótállásra vonatkozik. Az adott TECH2U hardvertermékre az alapszintű jótálláson felül további jótállás is vonatkozhat, mely opcionálisan megvásárolható. Az opcionális garanciális szolgáltatásokról a termékleíró internetes oldalon kaphat tájékoztatást. A listában nem található TECH2U termékek jótállási feltételei a termékhez mellékelt jótállási jegyen olvashatók, mely rendszerint 1 év alkatrész garancia. Az OpenSys™ PCWARE márkajelzéssel ellátott termékeink neves, "A" brand gyártók termékeire épülő speciális rendszerek. Az OpenSys™ PCWARE modellekbe az alaprendszert gyártó alkatrészei mellé más neves OEM alkatrész gyártók termékeit is beépítjük. Ezeket a termékeinket mint saját gyártású termékeket forgalmazzuk, a TECH2U jótállási feltételeivel és támogatási szolgáltatásaival.TECH2U szerverek
TECH2U szerver alkatrészek*
Eljárás garanciális esetbenSzámos esetben már telefonon át, vagy online módon is el lehet a hibát hárítna, ezért mindenek előtt forduljon a PCWARE vevőszolgálatához. Kérjük, hogy mielőtt felhívja a vevőszolgálatot helyezze készenlétbe a következő információkat:
Kérjük, hogy garanciális esetben legyenek Önnél mindig kéznél azok az eredeti CD lemezek, amelyekkel a gyárilag előre telepített eredeti konfiguráció helyreállítható. A vevőszolgálat egyezteti Önnel a további teendőket. Számítógépes hardver vagy szoftver használatakor ajánlatos rendszeres adatmentést végezni. TECH2U a szerviz tevékenységeket megelőzően nem végez adatmentést. A teljes adatmentés felelősségét, ide értve az alkalmazói és operációs rendszer szoftvereket is, kizárólag Ön, mint a készülék használója és alkalmazója, viseli. A TECH2U kizárja a felelősségét, ha a garancia nyújtásának keretében adatok és információ vész el. Komponensek korlátozott garanciájaAzt, hogy az alábbi elemekre vállalt garancia időtartamában esetleg vannak-e megszorítások, a mellékelt Jótállási jegy, vagy az eredeti számlán ill. eredeti szállítólevélen olvasható. Egyes termékek alkotó elemeinél más gyártó által vállalt külön garancia is érvényben lehet.A következő termék komponensek garanciája eltérhet a termék garanciájától, amellyel együtt a komponenseket vásárolta:
Az érvényes jogA garanciát annak az országnak az érvényes jogrendje szabályozza, amelyben a felhasználó a terméket első alkalommal megvásárolta. A garanciát azzal összhangban kell értelmezni.Bővebb információért keresse a PCWARE vevőszolgálatot. |