PCWARE :: TECH2U termékek jótállási feltétele


TECH2U termékek jótállási feltétele

(Utoljára frissítve: 2012. január)

A PCWARE jogosult jelen információkat bármikor módosítani. Tanácsoljuk, hogy ezt az oldalt időről időre látogassa meg, hogy megismerje az aktuális információkat. Jelen információk egyes elemei a Webhely adott oldalain közzétett helyi szabályozás értelmében érvényüket veszíthetik.

A TECH2U korlátozott jótállása hardver termékekre

Általános feltételek

A Vásárló olyan törvényes igényeket is támaszthat, amelyeket az itt közölt garancia feltételek nem korlátoznak. A garancia alapján nem érvényesíthetők az itt ismertetettől eltérő, vagy azokon túlmenő igények. A gyártói garancia mellett létezhetnek a TECH2U termékeket forgalmazó harmadik fél által vállalt egyéb garanciák is, amelyeket kizárólag velük szemben lehet érvényesíteni. A TECH2U termékek mellé, felár ellenében olyan szolgáltatások is megrendelhetők, amelyekkel kibővíthető a garancia hatóköre és időtartama.

A Korlátozott jótállás a TECH2U Kft. és hivatalos viszonteladói által értékesített vagy bérbe adott saját gyártású IRIS™, PCWARE™ márkajelzésű és saját összeszerelésű PCWARE OpenSys™ jelölésű hardvertermékeire érvényes. A „hardvertermék” kifejezés kizárólag a hardverösszetevőkre és a szükséges belső vezérlőprogramokra vonatkozik, szoftveralkalmazásokra és egyéb szoftverekre, valamint a nem a TECH2U-tól származó termékekre nem.

A TECH2U jótállást vállal arra, hogy a tőle megvásárolt vagy bérbe vett TECH2U gyártmányú illetve összeszerelésű hardvertermék szokásos igénybevétel mellett anyagában és megmunkálásában egyaránt hibamentes marad a Korlátozott jótállás érvényességi időtartama alatt. A korlátozott jótállási időszak a TECH2U-tól való vásárlás vagy bérbevétel időpontjától kezdődik. A vásárlás, illetve bérbevétel dátumával ellátott számla vagy átvételi elismervény egyben a vásárlás, illetve bérbevétel dátumának bizonyítéka is. Amennyiben a TECH2U hardvertermék a Korlátozott jótállás érvényességi ideje alatt javításra szorul, a hardverjótállási szolgáltatás az e dokumentumban ismertetett feltételek értelmében vehető igénybe.

A TECH2U hardvertermékeit olyan termékekre cserélheti ki, illetve olyan alkatrészeket használhat a javítás során, amelyek (a) megegyeznek a javítandó vagy cserélendő termékkel, illetve alkatrésszel és – amennyiben esetleg már használtak –, az újéval azonos teljesítményűek és megbízhatóságúak, illetve (b) már nem gyártott termék esetén működési szempontból az eredetivel egyenértékűek. A TECH2U jótállást vállal arra, hogy a cserealkatrészek anyagukban és megmunkálásukban egyaránt hibamentesek maradnak annak a TECH2U hardverterméknek a Korlátozott jótállási időtartamáig, amelyben az alkatrészt kicserélték vagy beépítették. A Korlátozott jótállás ideje alatt a TECH2U – saját megítélése szerint – vállalja a meghibásodott alkatrészek javítását vagy cseréjét. A Korlátozott jótállás értelmében az eltávolított alkatrészek vagy hardvertermékek a TECH2U tulajdonába kerülnek.és azokat a Vásárlónak adott esetben meg kell őriznie. Ha az ilyen alkatrészeket kérésre nem lehet kiszolgáltatni TECH2U-nak, TECH2U jogosult leszámlázni az alkatrésznek megfelelő összeget. Amennyiben valamely TECH2U termékbe garancia esetén eredeti TECH2U alkatrészeket építenek be, azokra csak a megjavított készülék garanciaidejéből hátralévő időre érvényes a garancia. Abban az esetben, ha a TECH2U terméknél visszatérő meghibásodások fordulnának elő, a TECH2U saját szabad belátása szerint dönthet, hogy (a) egy általa kiválasztott, az eredetivel azonos típusú vagy az eredeti termékét elérő teljesítményű csereterméket biztosít, vagy pedig (b) visszatéríti a megvásárolt termék árát, illetve a bérbe vett termék (kamat nélküli) bérleti díját. A hibás termékekkel kapcsolatban ez az egyetlen lehetséges jogorvoslat.

Kizáró okok

A TECH2U NEM SZAVATOLJA A TERMÉK ZAVARTALAN ÉS HIBAMENTES MŰKÖDÉSÉT. A TECH2U ELHÁRÍTJA A FELELŐSSÉGET A TECH2U HARDVERTERMÉKRE VONATKOZÓ HASZNÁLATI UTASÍTÁSOK BE NEM TARTÁSÁBÓL EREDŐ KÁROKÉRT.

A Korlátozott jótállás nem vonatkozik a fogyóeszközökre, valamint az olyan termékekre, amelyek gyári száma el van távolítva, valamint amelyek (a) véletlen baleset, nem rendeltetésszerű, illetve helytelen használat, szennyeződés, helytelen vagy elégtelen karbantartás vagy kalibrálás vagy egyéb külső hatás, (b) a termékhez mellékelt használati utasításokban előírt paraméterek be nem tartásával történő használat, (c) nem a TECH2U által szállított programok, csatolók, alkatrészek vagy tartozékok használata, (d) helytelen használatihely-előkészítés és karbantartás, (e) vírusfertőzés, (f) utazás közbeni elvesztés vagy sérülés, illetve (g) illetéktelen személy, vagy a tulajdonos által történő alkatrész beépítése következtében sérültek vagy hibásodtak meg. A Korlátozott jótállás nem vonatkozik a használtként forgalomba hozott termékekre.

A TECH2U A PROGRAMOK, ADATOK VAGY CSERÉLHETŐ ADATHORDOZÓK MEGHIBÁSODÁSÁÉRT VAGY ELVESZTÉSÉÉRT NEM VÁLLAL FELELŐSSÉGET. A TECH2U CSAK AZ ÁLTALA A TERMÉK GYÁRTÁSAKOR ARRA TELEPÍTETT PROGRAMOK ÉS EGYÉB SZOFTVEREK, VALAMINT ADATOK VISSZAÁLLÍTÁSÁÉRT VAGY ÚJRATELEPÍTÉSÉÉRT VÁLLAL FELELŐSSÉGET.

A TECH2U nem vállal felelősséget azokért a működési vagy kompatibilitási problémákért, melyek (1) az adott rendszerbe vagy konfigurációba épített alkatrészek inkompatibilitásából származhatnak, illetve (2) az alkatrész gyártók által nem támogatottak szoftverek vagy tartozékok használatából erednek.

A felelősség korlátozása

HA A TECH2U HARDVERTERMÉK MŰKÖDÉSE NEM FELEL MEG A JÓTÁLLÁSBAN LEÍRTAKNAK, A TECH2U JELEN KORLÁTOZOTT JÓTÁLLÁS ÉRTELMÉBEN VETT MAXIMÁLIS KÖTELEZETTSÉGE KIFEJEZETTEN A VÁSÁRLÓ ÁLTAL A TERMÉKÉRT KIFIZETETT ÁRRA, ILLETVE AMENNYIBEN AZ A KISEBB ÖSSZEG, A RENDELTETÉSSZERŰ HASZNÁLAT SORÁN MEGHIBÁSODOTT HARDVERALKATRÉSZEK JAVÍTÁSI VAGY CSEREKÖLTSÉGÉRE KORLÁTOZÓDIK. A FENTIEK KIVÉTELÉVEL A TECH2U NEM VÁLLAL FELELŐSSÉGET SEMMILYEN, A TERMÉK VAGY A TERMÉK MŰKÖDÉSKÉPTELENSÉGE ÁLTAL OKOZOTT KÁRÉRT, IDEÉRTVE A BEVÉTEL- VAGY MEGTAKARÍTÁSKIESÉST, AZ ÜZLETI TEVÉKENYSÉG FÉLBESZAKADÁSÁT, AZ ADATVESZTÉST, AZ ÁRBEVÉTELKIESÉST, A HASZNÁLHATATLANSÁGBÓL EREDŐ KÁROKAT VAGY BÁRMELY KÜLÖNLEGES, VÉLETLEN VAGY JÁRULÉKOS KÁRBÓL ADÓDÓ KERESKEDELMI VAGY GAZDASÁGI VESZTESÉGET. A TECH2U-T NEM TERHELI FELELŐSSÉG HARMADIK FÉL ÁLTAL, ILLETVE HARMADIK FÉL NEVÉBEN ÖN ÁLTAL TETT KÖVETELÉSEK ÜGYÉBEN SEM. E FELELŐSSÉGKORLÁTOZÁS KÁRTÉRÍTÉSI IGÉNY VAGY A JELEN KORLÁTOZOTT JÓTÁLLÁS ÉRTELMÉBEN KÁROKOZÁSBÓL (IDEÉRTVE A MULASZTÁST ÉS A SZIGORÚAN VETT TERMÉKKÖTELEZETTSÉGET), SZERZŐDÉS BE NEM TARTÁSÁBÓL VAGY EGYÉB OKBÓL TETT KÁRIGÉNY BENYÚJTÁSA ESETÉN ÉRVÉNYES. JELEN FELELŐSSÉGKORLÁTOZÁS NEM MÓDOSÍTHATÓ, ÉS ELTÉRNI SEM LEHET TŐLE. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA ABBAN AZ ESETBEN IS FENNÁLL, HA AZ EMLÍTETT MEGHIBÁSODÁSI LEHETŐSÉGEKRŐL A VEVŐ TÁJÉKOZTATTA A TECH2U-T, ILLETVE HA A MEGHIBÁSODÁS LEHETŐSÉGE ELŐRE LÁTHATÓ VOLT. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA A SZEMÉLYES SÉRÜLÉSEKKEL KAPCSOLATOS KERESETEKRE NEM VONATKOZIK. A KORLÁTOZOTT JÓTÁLLÁS MEGHATÁROZOTT JOGOKAT BIZTOSÍT. EZEN JOGOKON KÍVÜL A VEVŐ AZ ADOTT ÁLLAMTÓL VAGY ORSZÁGTÓL FÜGGŐEN EGYÉB JOGOKKAL IS RENDELKEZHET. A VEVŐRE VONATKOZÓ JOGOKKAL KAPCSOLATBAN TOVÁBBI INFORMÁCIÓT AZ ADOTT ORSZÁG VAGY ÁLLAM VONATKOZÓ JOGSZABÁLYAI TARTALMAZNAK.

A vevő kötelezettségei

A korlátozott jótállási időszak alatt a lehető legmagasabb szintű szerviz- és terméktámogatási szolgáltatás nyújtása érdekében a vevő az alábbiakért felelős:
  • A TECH2U hardvertermék számára megfelelő működtetési környezet kialakítása és fenntartása, valamint a termék használatára vonatkozó utasítások betartása.
  • A konfiguráció ellenőrzése, a legújabb belső vezérlőprogramok és szoftverjavítások telepítése, a TECH2U diagnosztikai segédprogramjainak futtatása, valamint a TECH2U által a probléma végleges megoldásáig javasolt ideiglenes eljárások vagy kerülő megoldások alkalmazása
  • A támogatási szolgáltatás teljesítményét elősegítő TECH2U hálózati és rendszerdiagnosztikai, illetve karbantartási eszközeinek (jelen dokumentum mindezekre egységesen „saját tulajdonú szervizeszközök” néven hivatkozik) rendszerén, illetve telephelyén tartása; A saját tulajdonú szervizeszközöknek a TECH2U az egyedüli és kizárólagos tulajdonosa. Mindezek mellett felelős a következőkért:
    − A saját tulajdonú szervizeszközök kizárólag a meghatározott jótállási időszakon belül és kizárólag a TECH2U által jóváhagyott módon történő használata.
    − A saját tulajdonú szervizeszközök telepítése és karbantartása, ideértve bármely szükséges frissítést és javítást.
    − Távoli csatlakoztathatóság nyújtása a TECH2U által jóváhagyott kommunikációs vonalon (ha szükséges).
    − A TECH2U támogatása a saját tulajdonú szervizeszközök futtatásával.
    − Az elektronikus adattovábbítási lehetőségek használata annak érdekében, hogy a TECH2U értesüljön a szoftver által azonosított eseményekről.
    − A TECH2U által meghatározott, távoli kapcsolat létesítéséhez szükséges hardver beszerzése távoli diagnosztikai szolgáltatással rendelkező rendszerek esetén (ha szükséges).
    − A jótállási szolgáltatás megszűnésével a saját tulajdonú szervizeszközök visszaszolgáltatása, vagy annak biztosítása, hogy a TECH2U eltávolíthassa ezeket az eszközöket.
    − A saját tulajdonú szervizeszközök óvása szállítástól, eladástól, zálogba helyezéstől vagy azok értékének bármely más módon történő csökkentésétől.
    E támogatási megoldások és lehetőségek előnyeinek kihasználása érdekében néhány esetben a TECH2U további szoftverek, például eszközillesztők vagy ügyfélprogramok telepítését teheti szükségessé
  • A TECH2U távoli támogatási szolgáltatásainak használata (ha lehetséges). A TECH2U javasolja az általa biztosított támogatási technológiák használatát. Ha a rendelkezésre álló távoli támogatási szolgáltatásokat nem veszi igénybe, a támogatás eszközigényének növekedése többletköltségek felmerülését eredményezheti.
  • Együttműködés a TECH2U-val a probléma telefonon történő megoldása érdekében. Ennek során szükség lehet szokványos diagnosztikai eljárások elvégzésére, további szoftverfrissítések vagy javítások telepítésére, valamint harmadik fél által gyártott eszközök és/vagy helyettesítő eszközök eltávolítására.
  • Biztonsági másolatok rendszeres készítése a merevlemezen és más tárolóeszközön tárolt fájlokról, adatokról és programokról az esetleges meghibásodás, illetéktelen módosítás vagy adatvesztés elleni óvintézkedésként. Mielőtt bármilyen meghibásodott TECH2U hardverterméket a szervizbe szállítana, a fájlokról, adatokról és programokról készítsen biztonsági másolatot, valamint távolítson el minden személyes, titkos vagy magánjellegű adatot.
  • A TECH2U hardvertermékre vonatkozó jótállás keretén kívül eső, sérült vagy elveszett fájlok, adatok és programok visszaállítását lehetővé tevő eljárás fenntartása.
  • A TECH2U értesítése abban az esetben, ha az egészségre ártalmas vagy veszélyes környezetben üzemelteti a TECH2U hardverterméket. Ilyen esetekben a TECH2U szükségessé teheti a készülék saját kezűleg, a TECH2U felügyelete mellett történő karbantartását, vagy a kockázat elhárításáig elhalaszthatja a támogatási szolgáltatást.
  • Az alább felsorolt támogatási szolgáltatások egyes típusainak megfelelő további feladatok, valamint a támogatási szolgáltatás legmegfelelőbb teljesítése érdekében a TECH2U által szükségesnek látott műveletek elvégzése.

A hardverre vonatkozó jótállási szolgáltatás típusai

Az alábbiakban a megvásárolt TECH2U hardvertermékhez igénybe vehető jótállási szolgáltatásokat tekintheti át. További információt a „Korlátozott jótállási időszak“ című részben talál.

Ügyfél általi javítás

A TECH2U termékek a javítási idő csökkentése és a nagyobb rugalmasság érdekében számos ügyfél által cserélhető alkatrészt tartalmaznak. Ha a hiba megállapítása során a TECH2U úgy találja, hogy a probléma az ügyfél által végzett alkatrészcserével is megoldható, a TECH2U a szükséges alkatrészt közvetlenül az ügyfél címére szállítja. Az ügyfél által cserélhető alkatrészeknek az alábbi két kategóriáját különböztetjük meg: (a) Kötelezően az ügyfél által cserélendő alkatrészek. Ha ezen alkatrészek cseréjére kéri fel a TECH2U-t, a javítási és logisztikai költség Önt terheli; (b) Nem kötelezően az ügyfél által cserélendő alkatrészek. Ezen alkatrészek az ügyfél által is cserélhetők, azonban a TECH2U általi, a termékre vonatkozó jótállási szolgáltatás keretében történő csere sem jár további költségekkel. Ha tanácsadásra van szüksége, hívhatja a TECH2U technikai tanácsadó központját, és egy szakember telefonon nyújt majd segítséget. A TECH2U a cserealkatrészhez mellékelt dokumentációban határozza meg, hogy a hibás alkatrészt vissza kell-e juttatni a TECH2U részére. Abban az esetben, ha a meghibásodott alkatrészt vissza kell küldeni a TECH2U számára, gondoskodnia kell az alkatrész elküldéséről a meghatározott időn belül, mely általában öt (5) munkanap. A meghibásodott alkatrészt a hozzá tartozó dokumentációkkal együtt kell elküldeni a termék csomagolásában. Ha nem küldi vissza a hibás alkatrészt, a TECH2U felszámíthatja a cserealkatrész árát. Az ügyfél általi javítás esetén a TECH2U fizeti az összes szállítási és visszaküldési költséget, és határozza meg az igénybeveendő futár- vagy szállítási szolgáltatót.

Csak alkatrészekre vonatkozó jótállási szolgáltatás

A TECH2U korlátozott jótállása kizárólag az alkatrészekre vonatkozó jótállási szolgáltatást is tartalmazhat. A csak alkatrészekre vonatkozó jótállási szolgáltatás keretében a TECH2U külön díj felszámolása nélkül nyújt cserealkatrészt. A TECH2U által végzett javítás esetén a javítási és logisztikai költség Önre hárul.

Helyszíni jótállási szolgáltatás

A TECH2U korlátozott jótállása helyszíni jótállási szolgáltatást is tartalmazhat. A helyszíni jótállási szolgáltatás keretében TECH2U saját megítélése szerint dönt az alábbi javítási módszerek között: (a) Távoli javítás, (b) Ügyfél által végzett alkatrészcserével történő javítás, (c) Helyszíni javítás. Ha TECH2U a helyszíni javítás mellett dönt, a kiszállás – amennyiben TECH2U hardvertermékre vonatkozó jótállási szerződés másként nem rendelkezik – a szokásos munkaidőben fog történni. A munkaidő hétfőtől péntekig, 9–17 óráig tart. Ha az Ön székhelye a szerviz által ellátott szokásos területen kívül esik (50 km), a vállalási idő hosszabb lehet, és a költségek is növekedhetnek. A legközelebbi TECH2U szervizközpont megkereséséhez látogasson el TECH2U webhelyére a következő címen: www.pcware.hu/pages.php?pageid=7. A helyszíni támogatás igénybevételéhez: (a) A TECH2U helyszíni jótállási szervizszolgáltatásának nyújtásakor telephelyén jelen kell lennie az Ön képviselőjének, (b) Amennyiben esetlegesen egészségre ártalmas vagy veszélyes környezetben üzemelteti a TECH2U terméket, erről értesítenie kell a TECH2U-t, (c) Meg kell felelnie az indokolt biztonsági követelményeknek, valamint biztosítania kell a TECH2U szakemberei számára a TECH2U által meghatározott szükséges felszerelés, adatok és rendszerek használatát, illetve az azokhoz való megfelelő szabad és biztonságos hozzáférést a szolgáltatás kellő időben való elvégzéséhez, (d) Meg kell győződnie arról, hogy a gyártói címkék (például a gyári számok) a helyükön vannak, hozzáférhetők és olvashatók, (e) A termék használati feltételeinek és a támogatott konfigurációknak megfelelő környezetet kell fenntartania.

Jótállási feltételek

A TECH2U hardvertermékre vonatkozó korlátozott jótállási időszak a vásárlás napján kezdődő meghatározott időszak. A vásárlás dátuma a számlán szereplő dátum, kivéve ha a TECH2U vagy a viszonteladó írásban másképp rendelkezik. A garanciális igényét az eredeti vásárlási bizonylat és Jótállási jegy ellenében érvényesítheti, ezért őrizze meg ezeket. A vételi bizonylaton szerepelnie kell legalább a készülék elnevezésének és típus azonosítójának, a Jótállási jegyen a készülék elnevezésének, típus azonosítójának és a készüléket azonosító sorozatszámnak. A garanciaigényeket a hiba megállapítása után haladéktalanul érvényesítenie kell a PCWARE vevőszolgálaton, vagy a PCWARE Szolgáltató pontokon, illetve a forgalmazó partnernél. A szerviz partnerek listáját és elérhetőségét a Jótállási jegy tartalmazza.

A vállalási idők a szolgáltatás nyújtásának megkezdésére vonatkozik és a helyi munkanapok és munkaidő szerint értendők. A munkaidő a területi szokásoknak megfelelően más és más lehet. Amennyiben a dokumentumok másképp nem rendelkeznek, a vállalási idő az ügyfél hívásától értetődik, és addig az időpontig tart, amíg TECH2U kölcsönösen elfogadott időpontot határoz meg a szolgáltatás nyújtásának elkezdésére, vagy amíg TECH2U megkezdi a szolgáltatás nyújtást, a távoli diagnosztikát. A vállalási idő megállapítása gazdaságossági szempontok figyelembevételével történik. Ha az Ön székhelye a szervizzel ellátott szokásos területen kívül esik, a vállalási idő hosszabb lehet, és a költségek is növekedhetnek. Az adott helyen érvényes vállalási idővel kapcsolatban a helyi TECH2U szerviz nyújt felvilágosítást.

Korlátozott jótállási időszak termékenként

Az alábbi táblázatban szereplő jótállási szolgáltatás az alapszintű jótállásra vonatkozik. Az adott TECH2U hardvertermékre az alapszintű jótálláson felül további jótállás is vonatkozhat, mely opcionálisan megvásárolható. Az opcionális garanciális szolgáltatásokról a termékleíró internetes oldalon kaphat tájékoztatást. A listában nem található TECH2U termékek jótállási feltételei a termékhez mellékelt jótállási jegyen olvashatók, mely rendszerint 1 év alkatrész garancia. Az OpenSys™ PCWARE márkajelzéssel ellátott termékeink neves, "A" brand gyártók termékeire épülő speciális rendszerek. Az OpenSys™ PCWARE modellekbe az alaprendszert gyártó alkatrészei mellé más neves OEM alkatrész gyártók termékeit is beépítjük. Ezeket a termékeinket mint saját gyártású termékeket forgalmazzuk, a TECH2U jótállási feltételeivel és támogatási szolgáltatásaival.

TECH2U szerverek
Termékek Limitált jótállási idószak és Szolgáltatás nyújtás módja Vállalási idő
Intel Single-CPU S3420 torony szerver - NHP SATA PCWARE Modell
1 év alkatrész, 1 év szervíz szolgáltatás, 0 év helyszíni szolgáltatás 1-5 munkanap
Intel Dual-CPU S5500se torony szerver - NHP SATA PCWARE Modell
1 év alkatrész, 1 év szervíz szolgáltatás, 0 év helyszíni szolgáltatás 1-5 munkanap
Intel Dual-CPU S5500 torony szerver - NHP SATA SAS PCWARE Modell
3 év alkatrész, 3 év szervíz szolgáltatás, 0 év helyszíni szolgáltatás 1-5 munkanap
Intel Dual-CPU S5500 torony szerver - HP SAS SATA PCWARE Modell
3 év alkatrész, 3 év szervíz szolgáltatás, 0 év helyszíni szolgáltatás 1-5 munkanap
Intel Modular Szerver - SFF PCWARE Modell
3 év alkatrész, 3 év szervíz szolgáltatás, 0 év helyszíni szolgáltatás 1-5 munkanap
HP ProLiant DL380 G6 Szerver - OpenSys™ PCWARE Modell
3 év alkatrész, 3 év szervíz szolgáltatás, 0 év helyszíni szolgáltatás 1-5 munkanap
HP ProLiant DL180 G6 Szerver - OpenSys™ PCWARE Modell
1 év alkatrész, 0 év szervíz szolgáltatás, 0 év helyszíni szolgáltatás 1-5 munkanap
HP ProLiant ML110 G6 Szerver - Non-Hot Plug SATA OpenSys™ PCWARE Modell
1 év alkatrész, 1 év szervíz szolgáltatás, 0 év helyszíni szolgáltatás 1-5 munkanap


TECH2U szerver alkatrészek*
Termékek Limitált jótállási idószak és Szolgáltatás nyújtás módja Vállalási idő
Akkumlátorok
1 év alkatrész 1-5 munkanap
Kábelek 1 év alkatrész 1-5 munkanap
Drive tartók 1 év alkatrész 1-5 munkanap
SATA és SAS HDD 1 és 3 (avultatással) év alkatrész 1-5 munkanap
Kártya hely bővítők 1 év alkatrész 1-5 munkanap
Memóriák 1 év alkatrész 1-5 munkanap
Hűtőrendszerek, ventilátorok 1 év alkatrész 1-5 munkanap
Hálózati és interconnect vezérlő kártyák 1 év alkatrész 1-5 munkanap
Tároló vezérlő kártyák 3 év alkatrész 1-5 munkanap
Optikai meghajtók 1 év alkatrész 1-5 munkanap
Processzorok 1 év alkatrész 1-5 munkanap
Mechanikus tartozékok 3 év alkatrész 1-5 munkanap
Bővítő kártyák és modulok 1 év alkatrész 1-5 munkanap
*A táblázatban feltüntetett jótállási idő az alkatrészek maximális jótállási ideje, mely független a rendszerre vállalt jótállási feltételektől melybe be lett szerelve ws.

Eljárás garanciális esetben

Számos esetben már telefonon át, vagy online módon is el lehet a hibát hárítna, ezért mindenek előtt forduljon a PCWARE vevőszolgálatához. Kérjük, hogy mielőtt felhívja a vevőszolgálatot helyezze készenlétbe a következő információkat:
  • az Ön neve, címe, postai irányítószáma és telefonszám
  • a modell megnevezése, a cikkszám és sorozatszáma
  • dátum és a hely, ahol a terméket vásárolta
  • a probléma rövid leírása

Kérjük, hogy garanciális esetben legyenek Önnél mindig kéznél azok az eredeti CD lemezek, amelyekkel a gyárilag előre telepített eredeti konfiguráció helyreállítható. A vevőszolgálat egyezteti Önnel a további teendőket. Számítógépes hardver vagy szoftver használatakor ajánlatos rendszeres adatmentést végezni. TECH2U a szerviz tevékenységeket megelőzően nem végez adatmentést. A teljes adatmentés felelősségét, ide értve az alkalmazói és operációs rendszer szoftvereket is, kizárólag Ön, mint a készülék használója és alkalmazója, viseli. A TECH2U kizárja a felelősségét, ha a garancia nyújtásának keretében adatok és információ vész el.

Komponensek korlátozott garanciája

Azt, hogy az alábbi elemekre vállalt garancia időtartamában esetleg vannak-e megszorítások, a mellékelt Jótállási jegy, vagy az eredeti számlán ill. eredeti szállítólevélen olvasható. Egyes termékek alkotó elemeinél más gyártó által vállalt külön garancia is érvényben lehet.

A következő termék komponensek garanciája eltérhet a termék garanciájától, amellyel együtt a komponenseket vásárolta:
  • billentyűzet
  • egér
  • notebook billentyűzet és touchpad
  • hangszórók, mikrofon, fejhallgató
  • optikai meghajtó
Nem esnek garancia alá a következők:
  • a termék jellegében mutatkozó jelentéktelen hibák vagy eltérések, amelyek a készülék értékére és rendeltetésszerű használatára nézve lényegtelenek
  • BIOS, eszközmeghajtó, vagy más szoftverek és telepítésük
  • BIOS és biztonsági funkciók visszaállítása, jelszó törlése, vagy módosítása
  • a Vásárló saját adatainak vagy szoftvereinek mentése vagy visszaállítása
  • rendszerfájlok, hibás rendszerbeállítások, vagy operációs rendszer újratelepítése
  • BIOS és más szoftverek megszakításmentes vagy hibátlan futása, teljesítménye, dokumentációjának minősége, vagy bármilyen célra történő alkalmassága
  • adathordozók, LCD háttérvilágítások, plazma képcsöves monitorok képcsövein jelentkező, elhasználódásra utaló jelek (beégések vagy fényerő csökkenések)
  • elhasználódott telepek pótlása
  • fogyó alkatrészek és elhasználódó anyagok
  • csökkent kapacitású akkumulátorok
  • pixel hibák noteszgépek ISO 13406-2 szerinti II-es hibaosztályába eső kijelzőin és LCD képernyőkön
Nem terjed ki a garancia azoknak az üzemzavaroknak megállapítására és elhárítására, amelyeket a következők valamelyike okozott:
  • a Vásárló vagy harmadik fél szakszerűtlenül vagy az elvárhatótól eltérő módon használta, vagy kezelte a készüléket
  • villámcsapás, árvíz, háború vagy hasonló
  • elszennyeződés (egér, tápegység, ventillátorok stb.)
  • rendkívüli környezeti hatások, túlfeszültség, mágneses mezők vagy hasonlók
  • egyéb, a TECH2U által nem védhető körülmények.
A garanciaigény megszűnik:
  • ha a Vásárló olyan alkatrészekkel, komponensekkel vagy periféria készülékekkel látja el vagy használja a TECH2U termékeit, amelyeknek használatát TECH2U nem engedélyezte a konkrét alkalmazásnál
  • amennyiben a terméken a TECH2U által meg nem hatalmazott személyek nyújtanak szerviz szolgáltatásokat, végeznek javításokat vagy eszközölnek egyéb változtatásokat, kivéve, ha a hibát igazolhatóan nem ezek az események idézték elő vagy ha a hiba nem azok következtében lépett fel

Az érvényes jog

A garanciát annak az országnak az érvényes jogrendje szabályozza, amelyben a felhasználó a terméket első alkalommal megvásárolta. A garanciát azzal összhangban kell értelmezni.


Bővebb információért keresse a PCWARE vevőszolgálatot.
LiveZilla Live Chat Software